فهرست

بازدید معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از تنها بیمارستان تخصصی کودکان شمال کشور 

  به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، در راستای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه و کشتار بی رحمانه کودکان، دکتر سید علی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با همراهی خانم زهرا گران معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، دکتر حامد فاضلی رئیس کانون پرورش و فکری استان، دکتر یاسمن حبیب زاده مشاور امور بانوان دانشگاه ، خانم سمانه محمدی مشاور امور بانوان فرمانداری بابل، آقای حیدری بخشدار مرکزی بابل، دکتر حسین پور مدیر بیمارستان کودکان شفیع‌زاده امیر کلا از بیمارستان کودکان شفیع زاده امیرکلا بازدید بعمل آوردند .  

در این بازدید معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به همراه هیات همراه با حضور در بخش های بستری کودکان دقایقی با کودکان و خانواده آن‌ها دیدار و  گفتگو کرد و به بررسی و پاسخگویی مسائل و مطالبات این عزیزان ( در خصوص هزینه های درمانی، تامین دارو و ... ) پرداخت و با اهدای شاخه گل و آرزوی صحت و سلامتی هر چه زودتر برای همه کودکان بیمار و مجروح و آسیب دیده در سراسر گیتی بویژه این عزیزان و کودکان مظلوم و مجروح غزه با کادر درمان هم دیدار داشتند و نیز از روند ساخت و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان که ظرفیت تمام شده آن به ۱۸۰ تخت خواب خواهد رسید نیز بازدید به عمل آورد.
همچنین نشستی با بانوان شاغل مجموعه پرستاری به بررسی مسائل کاری مرتبط بانوان ( اجرای قانون کاهش ساعت کاری بانوان دارای شرایط خاص، شیفت های کاری، سختی کار این قشر و... بحث و بررسی و ارائه طریق صورت گرفت.  و با اهدا شاخه گل از تلاش های اين عزیزان تقدیر شد.