فهرست

جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و مادر در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، مراسم جشنی برای گرامیداشت مقام زن و مادر با حضور دکتر مظفرپور سرپرست دانشگاه، هیات رئیسه، خانم دکتر خفری مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، خانم دکتر جهانیان مدیر امور فرهنگی دانشگاه، بانوان دانشگاه و مراکز تابعه در سالن شهید شجاعیان دانشگاه برگزار شد.

درابتدای مراسم دکتر مظفرپور سرپرست دانشگاه در  سخنانی ولادت حضرت  فاطمه زهرا(س)  وگرامیداشت روز زن ومقام مادر را تبریک گفت.  

درادامه این مراسم  خانم صالحی کارشناس روانشناسی  و مدرس دانشگاه به سخنرانی درباره  نقش و جایگاه زن در داشتن یک خانواده و زندگی شاد و موفق پرداخت.

وی بیان داشت : که زمانی آرامش اتفاق می افتد که زن خانواده شاد، با نشاط  بودن و در مسیر شاد بودن را، خودش درک کندودر این صورت می تواند شادی را دیگر اعضای خانواده منتقل کندو مهمترین دلایل موفقیت در زندگی راهم کنار آمدن با  چیزهایی دانست که ماآن ها را انتخاب نمی کنیم و دوست نداریم ولی در زندگی ما هم هستند.
در ادامه این جشن با شکوه برنامه های متنوعی ازقبیل اجرای زنده موسیقی سنتی توسط گروه روجین برگزار شد
همچنین مسابقات ورزشی توسط اداره تربیت بدنی برگزار شد، در نهایت "خانم قلیان "مداح اهل بیت به مولودی خوانی و قصیده سرایی در مدح حضرت زهرا و مقام مادر پرداخت که با استقبال مخاطبان همراه بود.
شایان ذکر  که در پایان از همسران شهدای مدافع سلامت دانشگاه قدردانی به عمل آمد،و همچنین  به قید قرعه به ۱۶از شرکت کنندگان  در این مراسم هدایایی اهدا شد.