فهرست

نخستین رویداد ملی ایده‌بازار تجهیزات پزشکی

ایده‌بازار امیرکبیر نخستین رویداد ملی ایده‌بازار تجهیزات پزشکی را با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی” در آذر‌ماه سال جاری برگزار خواهد کرد. این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو نمودن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.
ایده‌بازار تجهیزات پزشکی در تلاش است با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن¬‌ها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی medical-eq.ideasbazaar.ir، حداکثر تا ۳۰ مهر‌ماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند.
ایده‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصين تجهيزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتاب‌دهنده هلثینو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.