فهرست

برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن (ویژه بانوان دانشگاه وواحدهای تابعه) باحضور خانم محمدی مشاور امور بانوان در فرمانداری ویژه شهرستان بابل ، خانم دکتر خفری مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، خانم دکتر جهانیان مدیر امور فرهنگی دانشگاه، مشاورین امور بانوان ادارات شهرستان بابل، بانوان و دانشجویان مورخ 28بهمن ماه 98در سالن شهید شجاعیان دانشگاه برگزارشد.
در این مراسم دکتر خفری ضمن گرامیداشت روز زن و مادر و تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار الگوی تمامی بانوان جهان اسلام است.  و امروز بهانه ای است تا از بانوان عزیز و ارزشمند دانشگاه و واحدهای تابعه تشکر و قدر دانی نمائیم. 
سپس متن تبریک ریاست دانشگاه توسط خانم دکتر خفری مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان قرائت گردید که بدین شرح می باشد.
بیستم جمادی الثانی مصادف با فرا رسیدن سالروز ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت "زن" است. 
به راستی که دخت نبی اکرم اسوه صبر و استقامت هستند چرا که نقش این بزرگوار به عنوان یک پشتیبان و حامی از پیامبر اسلام و امیرالمومنین در طول تاریخ همواره زبانزد بوده و بر کسی پوشیده نیست 
حقیقتاً بانوان ایرانی نیز به نیابت از ایشان همواره یار و یاور مردان در طول تاریخ میهن اسلامی مان بوده و هستند.
بانوان سخاوت مندی که خسته از کار و زحمت روزانه بار سنگین مادر بودن، همسر بودن و اداره زندگی را به دوش می کشند. بانوان متعهد و مومنی که با مهرورزی به خدمت رسانی در محیط کار و اداره مشغولند. 
خدمات شبانه روزی شما، وفاداری و ایثار بی مثال شما در این روزگار در تاریخ ایران عزیزمان خواهد در خشید.

فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که مقارن با ولادت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است را به عموم همکاران بلاخص همکاران خانم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل تبریک عرض می‌نمایم.
گفتنی است :سخنرانی در باب بنیان تکریم خانواده، اجرای موسیقی سنتی، مسابقه ، مولودی خوانی، قرعه کشی از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.

  

   

   

  

.