فهرست

نشست صمیمی ریاست دانشگاه با بانوان کارمند در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و مقام مادر نشست صمیمی دکتر سید فرزاد جلالی ریاست دانشگاه با بانوان کارمند با حضور دکتر خفری مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان در سالن امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.

دکتر جلالی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و با اشاره به اینکه قدر و منزلت بانوان نعمتی است که ما باید قدران آن باشیم، گفت:  امروز بهانه ای است تا از بانوان عزیز و ارزشمند دانشگاه تشکر و قدر دانی نمائیم.

 وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل از دانشگاه هایی است که  بدنه ی بانوان قوی و توانمندی دارد و تقریبا ۶۰ درصد از افراد حاضردر دانشگاه را بانوان شامل اعضای هیئت علمی، کارمند و دانشجو تشکیل می دهند که از این تعداد ۲۸۵۹ کارمند بانو داریم و تقریبا ۱۵۰۰ دانشجوی دختر که نیمی از دانشجویان کل دانشجویان را در برمی گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: ما مفتخریم بگوییم این بدنه و آمارهم اکنون با چهل سال گذشت از انقلاب اسلامی با بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی  رقابت می کند و در بسیاری از رشته ها بسیار جلوتر می باشیم.

دکتر جلالی اذعان داشت: اسلام نه تنها میان مرد و زن فرق قائل نشده است بلکه در بسیاری از جوانب ارج و قرب و ارزش بسیار بالایی برای بانوان لحاظ کرده است .

گفتنی است: دراین نشست علاوه بر ارائه گزارش عملکرد امور بانوان سوالات مطروحه از سوی خانم های همکار  نیز توسط ریاست دانشگاه پاسخ داده شد.

پخش کلیپ و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.